Porsche je najavil izdelavo omejene serije 600 primerkov cestnega superšportnika 911 GT3 RS v katerega so vgradili dirkalni šestvaljnik.
Zmogljivi 4,0-litrski bokserski motor, ki je tudi največji v družini 911, je nespremenjen prenesen iz dirkalnika 911 GT3 RSR in zmore 386 kilovatov (500 KM) moči pri 8.250 vrtljajih na minuto, največji navor 460 Nm pa doseže pri 5.750 vrtljajih. Presežek moči omogoča dvosedežniku, ki s polnim rezervoarjem goriva in pripravljen za uporabo na cesti tehta 1.360 kilogramov, pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 3,9 sekunde, hitrost 200 km/h pa doseže v manj kot 12 sekundah. Za prenos moči skrbi šeststopenjski ročni športni menjalnik, ki bo serijski in edini v ponudbi. Prav tako bodo po besedah izdelovalca vsi primerki iz omejene serije obarvani belo, da poudarijo športni značaj in poreklo.
Športni značaj pa poudarja tudi sama podoba avtomobila z znižanim podvozjem, ki je elektronsko nadzorovano za vsako kolo posebej in velikim usmernikom zraka, ki poskrbi za dodaten pritisk na zadnji kolesi in pri najvišji hitrosti dosega 190 kilogramov.
Vozniki pa bodo uživali tudi v športno opremljeni, a izbirčnosti kupcev primerno prestižni, notranjosti. Športna sedeža sta odeta v kombinacijo rdeče alkantare in črnega usnja, kombinacija obeh barv prevladuje v celotni notranjosti, da ne bi morda pozabili v katerem avtomobilu sedijo pa bo pred njihovimi očmi tudi nekaj logotipov RS 4.0. Ker gre za posebno izdajo športne različice, pa ne bodo manjkali tudi dodatki kot so varnostna kletka, gasilni aparat in varnostno stikalo za izklop elektrike.
Prihod na trg je načrtovan za mesec julij, na domačem nemškem trgu pa bodo morali kupci za lasten primerek športnika iz omejene serije odšteti 178.596 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje