Bugatti je ustavil proizvodnjo superšportnika chirona. Zadnjih 500 primerkov posebne izvedbe chiron sport L-ultimate so sestavili ročno. Pred vrati je naslednik, pri katerem pa so ohranili 16-valjni motor. Pri Bugattiju novi izdelek označujejo kot "ikono za večnost".
Naslednik chirona ima hibridni pogon. Hrvaški Rimac je poskrbel za električni sistem s tremi elektromotorji, enoto z motorjem na notranje zgorevanje pa so razvili pri Bugattiju v sodelovanju z britanskim Cosworthom. Isto podjetje je izdelalo atmosferski 12-valjni motor za zadnji model GMA T.50, ki ga je oblikoval Gordon Murray.
Novi model bo imel v primerjavi z motorjem v chironu še večjo prostornino, neuradno pa naj bi bila največja moč okoli 1340 kilovatov. Pospešek od 0 do 100 km/h naj bi bil okoli dve sekundi, mejo 400 km/h pa naj bi chironov naslednik dosegel v manj kot 25 sekundah. Največja hitrost bo omejena na 445 km/h. Vse to naj bi novi model zmogel v kombinaciji z 8-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje