Pri Pirelliju so predvidevali, da bo prodaja pnevmatik stagnirala, zdaj pa napovedujejo padec števila prodanih pnevmatik v primerjavi z letom 2022.
Lani je Pirelli prihodke povečal za 24 odstotkov, na dobrih 6,6 milijarde evrov. Zaradi naraščajočih cen pnevmatik in težnje k proizvodnji večjih dimenzij pnevmatik naj dobiček iz poslovanja ne bi bil posebej prizadet. Prilagojena marža iz poslovanja naj bi zdaj dosegla približno od 14,5 do 15 odstotkov, kar je pol odstotne točke več, kot so domnevali do zdaj.
Pirelli je sicer zaradi manjšega povpraševanja po avtomobilih proizvedel manj pnevmatik. Vendar pa je proizvajalcu koristil trend velikih pnevmatik, kot so tiste, ki se uporabljajo na športnih terencih, po katerih je veliko povpraševanje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje