Volvo je pred slabim letom predstavil načrt, po katerem naj bi do leta 2025 prodajali 50 odstotkov vozil z ničelnimi izpusti. Kot so v pogovoru z Automotive Newsom povedali vodilni pri Volvu, bodo te načrte začeli uresničevati z električnim športnim terencem XC40, ki bo pripravljen do konca leta 2019, na trg pa bo prišel na začetku leta 2020.
Uradnih podatkov o njem še ni, a gotovo bo zasnovan na platformi CMA, na kateri temeljijo tudi običajni XC40, polestar 2 ter modeli znamke Lynk & Co. Gre za preizkušeno platformo, ki bo z odsotnostjo elementov, ki jih potrebujejo avtomobili z motorjem na notranje zgorevanje, zagotovila še prostornejša kabino in prtljažnik.
Še pred popolnoma električno izvedbo pa bo Volvo v prihodnjih mesecih predstavil priključno hibridno različico T5 twin engine. To poganja kombinacija 1,5-litrskega turbobencinskega trivaljnika in majhnega elektromotorja z litij-ionsko baterijo s kapaciteto 9,7 kilovatne ure.
Sistem bo razvijal 192 kilovatov (262 KM) moči in 462 Nm navora, kar bo omogočalo pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 7,3 sekunde in končno hitrost 205 kilometrov na uro. Ob tem bo lahko na elektriko prevozil približno 50 kilometrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje