Kodiaq je začetnik Škodinega trenda, ki ima na koncu imen črko Q, in kar je še pomembneje, Škodo je po uvodu z modelom yeti odločilno popeljal med resne prozivajalce SUV-jev, saj je slednja svojo ponudbo hitro razširila še na dva manjša SUV-ja.
Prva generacija tega avtomobila je bila deležna zares velikega povpraševanja – pravzaprav jo je tudi v Sloveniji, že preden bi opravili testno vožnjo, naročilo nekaj sto kupcev.
A kodiaq že v prvi generaciji ni sodil med avtomobile, ki bi želeli nagovarjati z nizko ceno. Prej nasprotno – ta avtomobil je želel biti prepričljiv – predvsem s svojo družinsko prostornostjo, sedmimi sedeži in udobjem, s katerim je bil pogosto prepoznan kot pravo nadomestilo enoprostorcem. In to naj bi za drugo generacijo veljalo še bolj.
Dizel ostaja v ponudbi
Notranjost se je v primerjavi s predhodnikom povečala. Tako je na primer kar nekaj deset litrov pridobil prtljažnik v vseh izvedbah, v notranjosti pa lahko opazimo še nekaj novosti za Škodo. Na primer novo ročico, s katero samodejni menjalnik zdaj upravljamo za volanskim obročem, pa nova "pametna" stikala in za nameček še nove "simply clever" rešitve – primerne za dobo intenzivne digitalizacije.
Tudi pri vozilih te velikosti že opažamo trend zmanjševanja zanimanja za dizelske pogone. A ti ostajajo nepogrešljiv del ponudbe tudi z novo generacijo kodiaqa. Poleg bencinskega bo tudi priključni hibrid, popolnoma električnega kodiaqa pa ne bo. Ta pogon bo namreč še naprej namenjen modelu enyaq, pa še nekaterim drugim, ki prihajajo.
Vse, kar je pomembno, da veste o novi generaciji, pa v videoprispevku iz razkritja. V Avtomobilnosti smo se pogovarjali s tistimi, ki so zaslužni, da bo kmalu zapeljal na ceste.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje