Razlika v velikosti volana je nastala leta 2012 pri prehodu z modela 207 na model 208, ko je bil predstavljen koncept prve generacije i-Cockpita. Volan v peugeotu 207 je bil klasične oblike in premera 380 milimetrov. Prva generacija njegovega naslednika, se pravi modela 208, pa je prinesla drugačno, bolj sploščeno obliko volana v velikosti od 351 do 328 milimetrov. Vendar i-Cocpit ni le manjši volan, je kombinacija volana, dvignjenega zaslona in postavitve infotainmenta, se pravi zaslona na dotik in fizičnih stikal.
Vse našteto je ključno za kar najbolj naravno in varno upravljanje naprav, ki jih je v vozilu vedno več in ki so pogosto pomembna motna med vožnjo. Peugeotov revolucionarni i-Cocpit je prinesel pomembno spremembo, vsaka naslednja generacija pa uvaja novo evolucijsko razvojno stopnjo. Ključne težave, s katerimi se ukvarja prav posebna veja avtomobilskega razvoja, ki se posveča interakciji in sodelovanju človeka in stroja (HMI), so že dolgo znane. Ključna je, kako med vožnjo ohraniti pozornost in pogled voznika na dogajanje na cesti.
Da bi to dosegli, mora biti upravljanje naprav in stikal kar najbolj logično in intuitivno. Razvojniki v avtomobilski industriji se srečujejo s težavo, ki je postala z vstopom pametnih telefonov v avto še večja, kot je bila prej – s preobremenjenostjo voznika s podatki in številom funkcij, ki jih sodobni avtomobili in naprave v njih ponujajo. Ob tem pa je zmeda večja tudi zaradi raznolikosti vmesnikov in nestandardiziranih sistemskih rešitev različnih proizvajalcev, ki imajo vsak svojo rešitev za dostop do naprav in upravljaje le-teh.
Kako so manjši volan in i-Cocpit ocenili gledalci, v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje