Evropski proizvajalci avtomobilov in njihovi že tako obremenjeni dobavitelji imajo težko leto, ko tekmujejo za znižanje stroškov za električne modele, da bi se zoperstavili vitkejšim kitajskim tekmecem, ki prinašajo cenejša vozila, da bi jih izzvali na njihovem domačem terenu.
Tudi zato smo v Ženevi, ki je vrata odprla po štiriletnem premoru, zaman iskali evropske, pa tudi ameriške in japonske tradicionalne proizvajalce avtomobilov. Edina večja avtomobilska podjetja, ki organizirajo medijske dogodke v Švici, so francoski Renault, kitajski SAIC in BYD, zelo zanimiva znamka, ki prihaja v Evropo, pa je tudi ameriški proizvajalec premijskih vozil Lucid Air, ki ga je ustanovil Peter Rawlinson, nekdanji tehnični direktor pri Tesli.
Renault v Ženevi razkriva svoj električni renault 5, neuradno se omenja cena, manjša od 25 tisoč evrov, s čimer bo resen konkurent kitajskim modelom. SAIC-ova znamka MG predstavlja zelo zanimiv hibrid MG3, ki kmalu prihaja tudi v Slovenijo, pa tudi veliko drugih modelov, ki jih pri nas še ne poznamo. Veliko si od salona obetajo pri kitajski znamki BYD.
Limuzina seal je bila v ožjem izboru za nagrado evropski avto leta, ki pa je pripadla renaultu scenicu, na elektriko, seveda. Dacia je predstavila prenovljeni spring, najcenejši električni model ta hip na evropskem trgu. Zelo zanimiv je tudi novi Dacijin manjši terenski model.
V Avtomobilnosti za prihodnje dni pripravljamo videoreportažo z zanimivimi intervjuji. Za začetek pa nekaj aktualnih fotografij iz razkritij na ženevskem avtomobilskem salonu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje