Mate Rimac je aprila letos napovedal 200 milijonov evrov vredno investicijo v nov poslovno-raziskovalni kompleks, ki ga bo zgradil v Sveti Nedelji. Foto: Rimac Automobili
Mate Rimac je aprila letos napovedal 200 milijonov evrov vredno investicijo v nov poslovno-raziskovalni kompleks, ki ga bo zgradil v Sveti Nedelji. Foto: Rimac Automobili

S tem so se končala ugibanja, da bo Rimac prevzel Bugatti, slavno podjetje, znano po superluksuznih športnih avtomobilih. Mate Rimac je objavo novice na Facebooku pospremil s fotografijo, na kateri so vozila znamk Rimac, Bugatti in Porsche skupaj na vzletno-pristajalni stezi.

Rimac na čelu novega podjetja

Novo podjetje Bugatti Rimac bo kot izvršni direktor vodil Mate Rimac. Poslovanje bo začelo v zadnjem letošnjem četrtletju.

Skupina Rimac bo 55-odstotni lastnik novonastale družbe in 100-odstotni lastnik družbe Rimac Technology, ki bo med drugim nadaljevala razvoj baterij, motorjev in drugih komponent.

Prve neuradne informacije, da se Rimac z Volkswagnom dogovarja za prevzem znamke Bugatti, so se pojavile lani jeseni. Danes so v hrvaškem podjetju informacijo potrdili in dodali, da gre za zgodovinsko prelomnico.

Rimac je ob objavi izjavil, da prevzem Bugattija povzdiguje celotni projekt na popolnoma novo raven. Meni, da se z Bugattijem odlično dopolnjujeta. Foto: Rimac Automobili
Rimac je ob objavi izjavil, da prevzem Bugattija povzdiguje celotni projekt na popolnoma novo raven. Meni, da se z Bugattijem odlično dopolnjujeta. Foto: Rimac Automobili

Sedež podjetja na Hrvaškem

Mate Rimac bo obdržal 37-odstotni delež v skupini, nemški proizvajalec avtomobilov Porsche bo imel 24 odstotkov lastništva, korejska skupina Hyundai Motor 12 odstotkov, drugi vlagatelji pa 27 odstotkov, kaže grafično podobo lastniške strukture skupine, ki so jo objavili na spletni strani hrvaške družbe s sedežem v Sveti Nedelji nedaleč od Zagreba.

Kot so dodali, bosta Rimac Automobili in Bugatti še naprej poslovala neodvisno, kar pomeni, da bodo Bugattijeve avtomobile, ki imajo več kot stoletno tradicijo, še naprej proizvajali v Molsheimu v Franciji.

Zadovoljstva niso skrivali niti v Porscheju. "Na področju elektromobilnosti prepletamo močno Bugattijevo strokovnost in ogromno inovativno moč Rimca," je povedal predsednik uprave Porscheja Oliver Blume.