Klaus Zellmer vidi vrzel pri sprejetem ukrepu, da po letu 2035 v EU-ju ne bodo več prodajali novih vozil z motorji na notranje zgorevanje. "Na več trgih zunaj Evrope še ni končnega datuma za ukinitev motorjev na notranje zgorevanje," je dejal izvršni direktor družbe Škoda Auto v intervjuju za Automobilwoche.
"Izdelujemo tisto, kar kupci želijo. Zavestno smo se odločili ponuditi širok portfelj," dodaja. Škoda je sicer del koncerna Volkswagen, ki se želi v prihodnje osrediniti predvsem na vozila na električni pogon. Pri Škodi si prizadevajo, da bi od leta 2025 lahko izpolnjevali strožje omejitve CO2 v EU-ju. "Morebitne kazni so velik izziv za proizvajalce avtomobilov, saj bi morali plačati za odločitev, ki bi jo na koncu sprejeli kupci," je dejal Zellmer. Da bi leta 2025 izpolnili strožje omejitve emisij CO2, Škoda širi družino električnih vozil in predstavlja nove priključne hibride.
Zellmer vidi težavo sprejemanja elektromobilnosti na nekaterih evropskih trgih: "Trenutno je v EU-ju še vedno vrzel, bolj proti jugu in vzhodu greste, slabše kupci sprejemajo električne avtomobile." Zellmer vidi priložnost tudi v alternativnih gorivih. "Danes bi lahko bistveno bolj zmanjšali emisije CO2, če bi razmišljali tudi v smeri e-goriv ali biogoriv," dodaja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje