Foto: Miha Merljak / MMC RTV SLO
Foto: Miha Merljak / MMC RTV SLO
Foto: Miha Merljak / MMC RTV SLO

Oblikovno je novi scout še bolj terenski, kot je bil, kar ni presenečenje, saj kupci terenskih karavanov več kot očitno uživajo ob pogledu na svojo drugačno octavio, ki pa tudi med tekmeci sodi med oblikovalsko bolj terensko napravljene izvedenke.

Prostornost v octavii ni nikoli vprašljiva, a vendar je novinka predvsem po zadnji klopi predhodnico precej presegla. Poudariti velja tudi velik in dobro obdelan prtljažnik, ki uporabnika razveseli tudi s številnimi dobro premišljenimi in predvsem praktičnimi rešitvami.

Strogo tehnično gledano, pri scoutu ni večjih presenečenj. Dvolitrski TDI je s svojimi 135 kilovati več kot dovolj zmogljiv, zelo prožen in v kombinaciji z odličnim dvosklopčnim menjalnikom DSG ponuja suveren in nepretrgan občutek vleka. Peta generacija sklopke Haldex poskrbi, da je razporejanje navora med premama skoraj neopazno, pri pretiravanjih pa zaradi varnostno preventivnih razlogov še vedno sili v podkrmarjenje.

Scout nima reduktorja ali posebnega terenskega programa, toda zelo hitro odziven štirikolesni pogon in malo večja oddaljenost od tal sta ga na našem preizkusu spravila povsod, kamor smo ga poslali in pri izbiri terena nismo bili nič kaj izbirčni. Scout je kljub štirikolesnemu pogonu in samodejnemu menjalniku pridelal dober rezultat povprečne porabe, ki se je gibal med vrednostmi 6,5 in sedmimi litri na sto kilometrov.

Cenovno gledano, je v zelo dobro opremljenem osnovnem scoutu na voljo za dobrih 32 tisoč evrov, kar je, ko se primerja s tekmeci, dobra cena, še posebej če se upošteva doseženo razmerje med prostornostjo, uporabno naklonjenostjo, udobjem in scoutovim multivoznim talentom. Seveda pa takšen scout nima enakih kupcev kot klasična družinska octavia za približno 22 tisočakov.

Škoda octavia scout 2,0 TDI DSG
Dolžina:4,68 m
Medosna razdalja:2,67 m
Višina:1,53 m
Širina:1,81 m
Masa:1559 kg
Prtljažnik:610 l
Motor:4-valjni dizelski
Prostornina:1968 cm3
Najvišja moč:135 kW pri 3500-4000 vrt/min
Največji navor:380 Nm pri 1750-3000 vrt/min
Menjalnik:6-stopenjski samodejni
Pogon:štirikolesni
Emisije CO2:143 g/km
Testna poraba: 7,1 l/100 km
Rezervoar:55 l
Doseg:774 km
Osnovna cena:32.276 EUR
Priporočena cena:33.276 EUR
Cena na mesec ob 5-letni uporabi in s prevoženimi 15.000 km na leto:528 EUR / mesec