
Delo od doma, čakanje doma, prepoved druženja, prepoved prehajanja občinskih meja, prenehanje delovanja javnega prometa in drugi ukrepi za zajezitev epidemije novega koronavirusa so v zadnjih dveh mesecih temeljito spremenili življenje in vplivali tudi na mobilnost.
AMZS je z raziskavo Koronamobilnost, v kateri je sodelovalo 496 ljudi, želel ugotoviti, kako se je v tem času spremenila osebna mobilnost prebivalcev Slovenije. Rezultati so znani in po mnenju AMZS-ja niso presenetljivi. "Nekateri rezultati ankete niso presenetljivi, nekateri pa nakazujejo, da bomo morda po odpravi ukrepov spremenili nekatere mobilnostne navade," pravi urednik Motorevije v AMZS-ju Blaž Poženel.

Avto postal nuja
Kaj je pokazala raziskava? 62 odstotkov vprašanih je potrdilo, da so avto uporabljali manj kot pred epidemijo, 23 odstotkov pa, da so ga uporabljali v enaki meri kot prej. Le 3 odstotke vprašanih je svoj avto med epidemijo uporabljalo pogosteje kot prej. Na vprašanje, kako pogosto bodo odslej uporabljali osebni avto, je 74 odstotkov sodelujočih v anketi odgovorilo, da enako pogosto kot prej. 14 odstotkov bo svoj avto uporabljalo manj pogosto kot prej, 12 odstotkov pa pogosteje.

Nekateri na nono na kolo
Zanimiv je bil odgovor glede uporabe javnega prevoza v prihodnje. Za 76 odstotkov sodelujočih se ni nič spremenilo in bodo javni prevoz uporabljali enako pogosto kot prej, kar 21 odstotkov sodelujočih pa je odgovorilo, da bodo odslej z javnim prevozom potovali manj pogosto kot v času epidemije. Le 3 odstotki sodelujočih menijo, da bodo zdaj s sredstvi javnega prevoza potovali pogosteje kot doslej.
31 odstotkov vprašanih se je v času epidemije enako pogosto vozilo s kolesom kot prej, 18 odstotkov vprašanih pa je kolo uporabljalo pogosteje kot prej.
Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje