Direktor Citroëna Thierry Koskas je v pogovoru za Avtomobilnost povedal: "Po svetu vsak mesec po spletu prodamo okoli 20.000 vozil, letos pričakujemo prodajo okoli 300.000 vozil. Glede na to, da na leto skupaj prodamo od šest do sedem milijonov vozil, je začetek prodaje po spletu zelo obetajoč."
Pri nas se avtomobili še vedno prodajajo po sistemu znamka uvoznik – trgovec. Tako bo tudi v prihodnje, po vsem svetu. Ampak bistvena beseda je avtomobil. Zakaj? Ker se začenja spletna prodaja citroënov, ne Citroënovih avtomobilov. Začenja se spletna prodaja amija. Vozila, ki je pravi citroën, 100-odstotno električni, ampak ne tudi Citroënov avto.
To je vozilce za šviganje po mestnih ulicah, še posebej za območja, kjer je največja dovoljena hitrost 30 km/h. Za kakšne hitrejše ceste ni primeren, ker je registriran kot štirikolesnik kategorije L1. Njegova največja hitrost je največ 45 km/h.
Komu je torej namenjen?
Recimo hitrim poštam, kurirjem. Sploh, če je v tovorni izvedbi, ki ima takšno škatlo namesto sovoznikovega sedeža. Mogoče bi Citroën lahko ponudil tudi različico za dostavo hrane, v katero bi lahko vgradili celo grelec, ki bi ohranjal hrano toplo kar z energijo baterije amija.
To je avto za strogi mestni center, torej za ceste, okrog katerih je veliko mimoidočih sprehajalcev. Ko smo se vozili po mestu, je vanj zrla množica oči, prav vsak se je za njim obrnil. In če je magnet za oči, je tudi dobra poslovna priložnost.
Admir Sijamhodžič, direktor AS Medic, pravi, da so v amiju prav zaradi izstopajočega videza prepoznali poslovno priložnost: "Želimo povečati prepoznavnost podjetja. Oblika je edinstvena, to je mini pano na štirih kolesih. Premikajoča reklama podjetja. Ni pa reševalno vozilo, kar tudi piše na vozilu." V podjetju ga uporabljajo na dogodkih, na primer na koncertih, kjer je parkiran ob pravih reševalnih vozilih. "Naša ideja je, da na vozilo nastavimo samodejni defibrilator z dostopom z zunanje strani. Če bi ga nekdo potreboval, bi ga lahko vzel," dodaja sogovornik.
Poskusili smo s spletnim nakupom
Če se vrnemo k spletni prodaji. Amija zdaj lahko dejansko kupimo kar po spletu. Ni nam treba v prodajni salon. V roke smo vzeli prenosni telefon in poskusili opraviti spletni nakup. Lahko ga naročimo domov na svoj naslov, pri tem moramo računati na strošek dostave. Pred nakupom lahko tudi vidimo, kdaj ga bodo dostavili na naš naslov. Oddamo naročilo in avtomobil plačamo po spletni banki po predračunu. Vse skupaj deluje zelo enostavno.
Vprašanje pa ostaja, ali se splača kupovati vozilo po spletu? Nekateri imajo raje človeški stik, vendar prihaja čas, ko bo spletna prodaja avtomobilov tudi v Sloveniji za številne postala povsem običajen postopek nakupa vozila. In kaj bo v tem primeru najpomembnejše?
Koskas pravi: "Vedeti je treba, da bo cena na spletu in pri trgovcu enaka. Ljudje si danes pogosto predstavljajo, da se lahko pri trgovcu še dodatno pogajajo o ceni. Mi želimo, da je nakup pregleden in da je cena enaka, kjer koli bo vozilo kupljeno."
Amija smo v Avtomobilnosti že predstavili. Več o njem lahko izveste v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje