Novi peugeot 3008 nedvomno vstopa v velike čevlje predhodnika. Za trenutnega 3008 se je v sedmih letih namreč odločilo več kot 1.300.000 kupcev, kmalu po prihodu na trg je osvojil tudi laskavi naslov evropskega avtomobila leta. Cilji ostajajo veliki, za začetek pa bo v prodaji električna različica e-3008. Pri Peugeotu obljubljajo doseg vse tja do 700 kilometrov.
Stellantis želi pospešiti prodajo električnih avtomobilov. V ta namen so predstavili povsem novo baterijsko platformo STLA Medium, najprej pa nanjo postavili električni e-3008. Arhitektura STLA Medium največje prednosti v primerjavi z električnimi modeli, ki jih ponujajo danes, prinaša pri zmogljivosti, času polnjenja in dosegu električnih vozil.
Hitrost polnjenja ga naredi uporabnejšega
Francozi so se odločili za 400-voltno baterijo, ki je z 98 kWh kapacitete skoraj dvakrat večja kot prej. Enako velja za hitro polnjenje, saj je namesto do 100 kW zdaj z enosmernim tokom mogoče baterijo polniti s 160 kW, z izmeničnim tokom pa z močjo do 22 kW.
Poleg tega elektrika zdaj teče v obe smeri, kar pomeni, da lahko avtomobil v gozdu polni e-kolo. Na voljo bo tudi manjša baterija s kapaciteto 73 kWh, od katere pričakujejo 525 kilometrov dosega. Osnovno različico poganja en motor na sprednji osi z močjo 157 kW (210 KM), z dvema motorjema in štirikolesnim pogonom kupec dobi moč 240 kilovatov (320 KM).
V Sochauxu smo prvo spoznavanje s peugeotom e-3008 izkoristili za pogovor z inženirji, ki so nam dovolili vpogled v zakulisje idej in nastajanja nove generacije Peugeotevega križanca. Vabljeni k ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje