Volkswagen tiguan je doživel velike izboljšave. Na vseh področjih. Oblikovanje zaznamuje izboljšana aerodinamika in mogočno oblikovan sprednji del z zelo ploskimi LED-žarometi in steklenim prečnim pasom. Odprtine mreže hladilnika so zdaj na zunanji strani odbijača, kjer tako imenovane zračne zavesice poskrbijo za optimalno dovajanje zraka.
Tudi notranjost ima popolnoma novo zasnovo in prečiščeno obliko. Novi digitalni kombinirani instrument (digitalni instrumenti v obliki vodoravno ležeče tablice z zaščito proti bleščanju), merijo do 38 centimetrov (15 palcev), nov je velik zaslon infotainment sistema s popolnoma novo strukturo menijev in grafiko, prav tako nov projicirni sistem (projekcije na vetrobransko steklo).
Iz touarega, modela višjega avtomobilskega razreda so bili preneseni novi sistemi, kot so pnevmatska masažna funkcija za sprednja sedeža ali prvič v tiguanu uporabljeni HD-matrični žarometi. Novo prilagodljivo podvozje DCC Pro2 izboljšuje tako udobje kot dinamiko. Najnovejša generacija sistema omogoča avtomatizirano parkiranje in odparkiranje.
Veliko kilometrov na elektriko
S platformo MQB bodo v tiguanu lahko vgrajene različne vrste pogonskih sistemov. Tako bodo na voljo turbodizelski motorji (TDI), turbobencinski motorji (TSI), blagi hibridni turbobencinski motorji (eTSI) in priključnohibridni sistemi (eHybrid), ki bodo v prihodnje na voljo izključno z avtomatskim menjalnikom (DSG).
Novi hibridnimi pogoni omogočajo okoli 100 kilometrov izključno električnega dosega. Poleg tega bo v vseh različicah eHybrid polnjenje z izmeničnim tokom (AC) postalo hitrejše, prvič pa bo serijsko na voljo tudi hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje