Za hondo ZR-V lahko rečemo, da je avtomobil prihodnosti. Vse več znamk napoveduje električno prihodnost, a to seveda ne pomeni, da bodo avtomobili povsem električni.
Morda bi lahko celo rekli, da nas proizvajalci kar malce zavajajo, ko rečejo, da bodo izdelovali – od tega in tega leta – le še električne avtomobile. Nekateri bodo resda električni, drugi pa zgolj elektrificirani. Ob klasičnem bencinskem motorju (dizelskih ne bo več) bo dodan še manjši hibridni sklop in avto bo elektrificiran.
Bencinski motor se ne muči
ZR-V je že eden takšnih avtomobilov, a spet v nasprotju z nekaterimi (večinoma evropskimi) avtomobilskimi proizvajalci ne ponuja miniaturnega bencinskega agregata. Za zgolj 4,5 metra velikega križanca se zdi dvolitrski bencinski motor nadpovprečno velik. Po drugi strani pa ponuja "zgolj" 105 kW in 186 Nm navora. Če dodamo še 135 kW iz električnega motorja in njegovih 315 Nm navora, je skupna moč več kot nadpovprečna.
Ob tem smo že med prvo krajšo testno vožnjo ugotovili, da bencinski motor res lahkotno diha, celotni hibridni sklop pa deluje več kot dobro. Zavedanje, da se bencinski motor zaradi velike prostornine ne muči, je prijetno, povsem v nasprotju z avtomobili, ki kombinirajo v hibridnem sklopu električni motor in komaj nekaj več kot litrski bencinski agregat.
Pohvaliti velja odzivnost sklopa, navsezadnje ZR-V z mesta do 100 km/h pospeši v manj kot osmih sekundah, precej ekološko naravnana pa je največja hitrost, ki znaša 173 km/h.
Še več pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje