Na odločitev za nakup električnega vozila še vedno močno vplivajo visoke cene. Proizvajalci in prodajalci vozil jih skušajo znižati, vse bolj tudi s popusti. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec
Na odločitev za nakup električnega vozila še vedno močno vplivajo visoke cene. Proizvajalci in prodajalci vozil jih skušajo znižati, vse bolj tudi s popusti. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec

Proizvajalci avtomobilov kupcem električnih avtomobilov v Nemčiji vedno bolj znižujejo cene.

Po raziskavi svetovalne družbe PwC Strategy& se je povprečni popust za električna vozila v premijskem segmentu od junija do julija povečal za četrtino na 14 odstotkov. V srednjem razredu vozil se je povprečni popust dvignil za tretjino na enajst odstotkov. "Za vozila, kjer ostajajo državne nakupne premije, so popusti ostali večinoma enaki" – pri devetih, desetih odstotkih, poročilo PwC povzema spletni portal Automobilwoche.

"V boju za tržni delež proizvajalci avtomobilov bijejo bitko za popuste baterijskih električnih vozil. To se dogaja povsod v Evropi," so pojasnili strokovnjaki iz panoge. Potem ko so koronske blokade in ozka grla pri dobavi dolgo povzročali pomanjkanje ponudbe in visoke cene vozil, se proizvodnja avtomobilov znova krepi. Tudi zato se prodajalci vozil vse bolj zatekajo k popustom.

Električni avtomobili so v Nemčiji dosegli že 16-odstopni tržni delež, kar pomeni, da so množično prodajana vozila, tudi zato veljajo normalne tržne razmere, pravi strokovnjak za avtomobilsko industrijo pri PwC-ju Felix Kuhnert.