V Avtomobilnosti smo se skupaj z bralci odpravili na pot raziskovanja vozniškega udobja. In če kdo lahko govori o udobju, so to zagotovo Francozi.
V tokratni rubriki Gledalci testirajo nove tehnologije smo čas namenili vprašanju in iskanju odgovorov, kaj za voznika sploh pomeni udobje. Tehnično gledano je udobje seštevek različnih dejavnikov. Praviloma na prvo mesto postavljamo blaženje, še posebej to, kako učinkovito avto blaži neravnine in luknje na cestah. Inženirje ta uganka preganja že nekaj časa, od kočij naprej, pa čeprav se vse skupaj zdi preprosto.
Drugačen pristop
Z avtomobili pa je vsa stvar postala še bistveno kompleksnejša. Postali so bistveno hitrejši, udobje in varnost pa pogosto ne hodita po isti poti. Če udobje in blaženje povezujemo z avtomobili, je prva znamka, ki nam pride na misel, Citroën. Francoski proizvajalec avtomobilov že desetletja na drugačen način razmišlja o udobju, zato smo bralce postavili pred zanimiv izziv – preizkušali so tako citroëne starejših letnikov kot najnovejšega predstavnika C5 X.
Posebno vzmetenje
Vozilo najnovejšega predstavnika Citroënovega udobja je opremljeno z vzmetenjem, ki po besedah inženirjev poustvari učinek leteče preproge, značilen za legendarne Citroëne. Aktivno vzmetenje z različnimi načini za nadzor poveča učinkovitost progresivnih hidravličnih omejevalnikov in tako dodatno ublaži potovanje med ovinki ali pa pri vožnji čez različne ovire. Zaradi posebnega oblazinjenja in strukturirane pene večje gostote so posebni tudi sedeži.
Kakšni so bili vtisi po koncu testiranj, si lahko pogledate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje