Energija, ki jo električni avtomobili porabijo za ogrevanje, skrajša njihov doseg. Zato se dobavitelji sistemov in opreme avtomobilski industriji posvečajo razvoju posameznih elementov v vozilih, ki pomagajo k večanju dosega.
Doseg električnega avtomobila, tudi tistega, ki mu pomaga toplotna črpalka, se v mrzlem vremenu lahko skrajša tudi za 30 odstotkov. Tudi zato se v električnih avtomobilih namesto klasičnega gretja pogosto uporablja ogrevane sedeže ali volan. Te naprave porabijo manj energije kot klimatske naprave. V prihodnje pa bi jim lahko bil v pomoč še en pripomoček, ki prihaja z znanim nemškim dobaviteljem za avtomobilsko industrijo – podjetjem ZF Friedrichshafen.
Kot klasični pasovi
Čeprav podjetje poznamo predvsem po menjalnikih, je vse bolj usmerjeno v elektromobilnost. ZF je razvil ogrevane varnostne pasove. V podjetju trdijo, da lahko ta rešitev skupaj z ogrevanimi sedeži in ogrevanim volanom podaljša doseg električnih avtomobilov pozimi za 15 %.
Ogrevani pasovi se na prvi pogled ne razlikujejo od klasičnih varnostnih pasov. To pa zato, ker so žice, ki so grelni vodniki, vtkane neposredno v pas. Tudi pri varnosti ni kompromisov. ZF trdi, da ni več nobenih ovir za serijsko proizvodnjo ali uporabo v avtomobilih. Razlike v montaži naj bi bile minimalne.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje