V raziskavi je sodelovalo 80 študentov, ki so jih zaprli v poseben laboratorij, kjer so bile razmere podobne kot doma pred televizorjem. V njem je bil tudi hladilnik z vinom, pivom in brezalkoholnimi pijačami, v katerega so lahko posegali kadar koli.
Študente so razdelili v štiri skupine in jim prikazovali oglase in filme, v katerih se je različno pogosto pojavljal alkohol. Izkazalo se je, da so študentje, ki so gledali posnetke, v katerih se je alkohol pojavljal najpogosteje, na uro v povprečju spili 200 mililitrov alkoholnih pijač.
Na drugi strani so tisti, ki so gledali vsebine, kjer je bil alkohol najmanj pogost, v eni uri spili le polovico te količine.
Raziskovalci so na podlagi poskusa ugotovili, da pojavnost alkohola v filmih in oglasih ljudi spodbuja k temu, da še med gledanjem filma posežejo po pijači.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje