To je pokazala raziskava Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS), ki je hkrati še razkrila, da so moški, ki splet uporabljajo za poslušanje glasba ali radia vsaj enkrat tedensko, aktivnejši uporabniki spleta kot ženske v tej ciljni skupini. Moški tako v povrečju na spletu preživijo 15 ur in 14 minut mesečno, ženske pa minuto manj kot deset ur.
V tej kategoriji so po pričakovanjih najbolj zastopani mladi med 10 in 24 leti, in sicer 39-odstotno. Mladi so tudi najdovzetnejši za razvoj mobilne telefonije, ki postaja pomemben kanal spremljanja multimedijskih vsebin.
Podatki raziskave tako razkrivajo, da je med spletnimi uporabniki, ki se zanimajo ali zelo zanimajo za informacije o mobilni telefoniji, kar 29 odstotkov potrošnikov, starih od 10 do 24 let, s 26 odstotki jim sledi starostna skupina od 25 do 34 let, s 23 odstotki pa starostna skupina od 35 do 44 let.
Poleg tega je raziskava pokazala še, da 63 odstotkov spletnih uporabnikov v starosti od 10 do 75 let za dostop do spleta že uporablja širokopasovno povezavo, kar zagotovo predstavlja enega pomembnejših faktorjev vpliva na to, kako pogosto uporabljamo splet in kako uporaba spleta narašča.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje