Poučevanje in učenje glasbe zadostita različnim človeškim potrebam. Blackwell in McPherson trdita, da lahko več kot 95 odstotkov ljudi z zadostno prakso in sistematičnim usposabljanjem razvije svoj glasbeni potencial do profesionalne ravni, Reimer pa opisuje poučevanje in učenje glasbe kot način izboljšanja posameznikove sposobnosti pridobivanja pomembnih in razveseljivih glasbenih izkušenj. Učenje glasbenega instrumenta je lahko za otroka eden najprijetnejših in najbolj nagrajujočih konjičkov, lahko pa je tudi vir številnih frustracij.
Prav zato verjetno osip med učenci, ki se začnejo učiti glasbila, pa pozneje obupajo. Ta delež je pravzaprav zelo visok in Katarino Habe, Marušo Laure in Ano Kavčič Pucihar, ki so k sodelovanju povabile tudi Branko Rotar Pance, je zanimalo, kateri so razlogi in kako bi lahko delež učencev, ki predčasno končajo šolanje, zmanjšali.
Izsledke preliminarne kvalitativne raziskave, ki so jo izvedle med pedagogi, ravnatelji, starši in otroki, bo predstavila Ana Kavčič Pucihar.