Pod drobnogledom so imeli namreč dva izdelka iz koncerna Volkswagen, katerega del je seveda tudi znamka iz Ingolstadta. Preizkusni golf je spadal v zgornji del ponudbe na trgu, ne le po opremi, ampak tudi po zaslugi uglašenega sklopa 110-kilovatnega motorja TDI in samodejnega menjalnika DSG. Avtorji oddaje ugotavljajo, da se avtomobil pelje uglajeno, enostavno in precej udobno. Na udobje pa lahko vpliva tudi voznik sam, saj lahko izbira med petimi programiranimi uglasitvami vozila, ki uravnavajo nastavitve motorja, menjalnika, podvozja in še česa.
Seveda pa kopičenje opreme pri golfu prinese tudi malce višjo ceno, ki lahko preseže vstopno ponudbo pri modelu audi A3 sportback. Kljub prestižnosti znamke in povsem uporabni ravni opreme, vendar brez pretiravanja z dodatki ter z zmernim 1,6-litrskim motorjem TDI s 77 kilovati, je bil preizkusni prestižnež skoraj pet tisočakov cenejši od originalnega golfa. Z enakim motorjem in bolj primerljivo količino opreme bi bil seveda cenovni rezultat precej drugačen.
Več drugih podrobnosti s preizkusa in novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje