Vsebinsko skromno Uefino sporočilo vsem vlagateljem zahtevkov za vstopnice izbranih reprezentanc sporoča, da bo za izbrane tekme izveden žreb. Ali bodo dobili vse zahtevane vstopnice za posamezno tekmo ali pa prav nobene (druge možnosti namreč ni), bodo navijači obveščeni najpozneje do konca januarja oziroma sedem tednov po zaprtju druge prodajne faze, ki je bila namenjena privržencem na Euro 2024 uvrščenih ekip, med katerimi je tudi Slovenija.
Navijači zaprosili za 30 milijonov vstopnic
Za vsako tekmo predtekmovanja je bilo rezerviranih po 10 tisoč vstopnic za navijače posamezne reprezentance. Navijači iz 206 držav so vložili za več kot 30 milijonov zahtevkov, zdaj sporoča Uefa. V skupinskem delu je 36 tekem, na vsaki po 20 tisoč vstopnic za navijače vpletenih reprezentanc, torej skupno 720 tisoč vstopnic. A med 2. in 12. decembrom je bilo vloženih kar 41-krat več zahtevkov za vstopnice!
344 tisoč vlog za tekme Slovenije
Kot poroča Sportklub, je bilo od slovenskih treh tekem največje zanimanje pričakovano za tekmo Slovenije in Srbije v Münchnu, in sicer 160.000 zahtevkov. Za obračun z Anglijo v Kölnu je bilo 103.000 zahtevkov, za tekmo z Dansko v Stuttgartu pa 81.000. Skupno 344 tisoč oziroma zgolj 11-krat več, kot jih je na voljo.
Več kot 20 milijonov zahtevkov v prvi fazi
Po prvi fazi prodaje, ko je bilo med 3. in 26. oktobrom odprto prvo prodajno okno za 1,2 milijona vstopnic, pri čemer so nogometni navdušenci vedeli samo, katere tri tekme bo igrala gostiteljica Nemčija, je Uefa že dan pozneje objavila novico o rekordnem povpraševanju.
Navijači iz 206 držav so vložili zahtevke za več kot 20 milijonov vstopnic. Za finale v Berlinu, ki bo 14. julija, je bilo prošenj za 2.295.665 vstopnic (33-kratnik Olympiastadiona), za uvodno tekmo v Münchnu 14. junija z Nemčijo in takrat še neznanim nasprotnikom (Škotska) pa 1.408.000 zahtevkov (21-kratnik Fußball Arene).
Brez točnega datuma žreba
Če so po prvem prodajnem oknu v slabih treh tednih izvedli loterijo in obvestili srečneže, se bo tokrat moralo čakati do 31. januarja.
Dobra plat podaljšanja čakanja je, da bo Uefa neplačane vstopnice iz prvega prodajnega okna vključila v drugo loterijo, tako da bodo žrebali nekaj več kot vstopnic, a kdaj točno se ne ve.
Zakaj tako in kdaj sledi kaj bolj otipljivega? "Uefa bo v naslednjih dneh obvestila javnost o podrobnostih glede prodaje vstopnic, saj je kot organizatorka dogodka in prodaje vstopnic Uefe tista, ki lahko razkriva v povezavi s prodajo vstopnic," odgovarjajo pri NZS-ju, kjer tudi sami niso bili obveščeni o podrobnostih.
Če se Sloveniji uspe prvič na velikih tekmovanjih prebiti v izločilne boje, bodo tudi takrat na voljo namenske vstopnice za slovenske navijače. Po trenutnih informacijah bo za navijače reprezentanc v osmini in četrtfinalu na voljo 6 tisoč, v polfinalu 7 tisoč, v finalu pa znova 10 tisoč vstopnic.
NZS omogočil ZNS-ju do 500 vstopnic na tekmo
Vseeno pa so se nekateri navijači Slovenije že pohvalili s prevzemom posameznih vstopnic za tri tekme v skupini C. Četudi tega ni bilo v objavi ob začetku prodaje vstopnic, je namreč NZS omogočil razdelitev do 500 vstopnic za posamezno tekmo Slovenije skupini Združeni navijači Slovenije (ZNS).
"Uefa je nogometnim zvezam omogočila rezervacijo do 500 vstopnic za organizirane navijaške skupine v Fans First sektorjih stadionov. V zadnjih kvalifikacijah se je formirala organizirana navijaška skupina Združeni navijači Slovenije, ki je reprezentanco organizirano bodrila na vseh tekmah. Člani skupine so se prek svojega predstavnika že pred žrebom obrnili na NZS za pomoč pri skupinskem nakupu vstopnic. Zato smo jim na NZS-ju šli nasproti tako, da smo pridobili dostopne kode za organizirane navijaške skupine in jih preposlali predstavniku skupine. Kode, ki niso bile uporabljene, se bodo samodejno vrnile v splošno prodajo oziroma žreb. Teh vstopnic v novicah o javni prodaji nismo omenjali, ker so bile namenjene organizirani navijaški skupini, tudi sama razdelitev kod poteka znotraj skupine. Če bo dolgoročni učinek tega, da bo v organiziranem navijaškem sektorju več glasnih navijačev Slovenije, smo dosegli želeno," je potezo krovne zveze za MMC pojasnil predstavnik za stike z javnostmi Matjaž Krajnik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje