agotovo je osnova visoko motivirana ekipa, ki poskrbi za dober in brezhibno delujoč izdelek," o tem, kako uspeti v "morju" aplikacij za mobilnike, meni Maša Judar, vodja ekipeShopOrDrop, zmagovalke letošnjega slovenskega Imagine Cupa v kategoriji inovacije.
Imagine Cup je mednarodno študentsko tekmovanje na področju inovativnosti, tehnoloških rešitev in razvoja. Študentske ekipe usmerjajo mentorji, izbrani iz akademske skupnosti ter gospodarstva. Glavni sponzor tekmovanja je ameriški tehnološki velikan Microsoft.
Najboljše ekipe, ki jih je izbrala mednarodna komisija preko spletnega ocenjevanja, se bodo v juliju udeležile svetovnega finala v ameriškem Seattlu, torej le nekaj deset kilometrov od Redmonda, kjer ima glavni sedež Microsoft.
Trojici zmagovalcev slovenskega dela globalnega tekmovanja, Kawboom, ShopOrDrop in OKEANA, se ni uspelo prebiti skozi polfinale, v katerem je bilo v treh kategorijah izbranih deset finalistov. Kljub temu pa so zmagovalci na slovenskem tekmovanju v kategoriji inovacije s svojo aplikacijo za pametne telefone ShopOrDrop poželi veliko zanimanja in tudi odobravanja v javnosti.
Prepričali so tudi modne trgovce
Maša Judar, vodja ekipe ShopOrDrop, pravi, da se že dogovarjajo za pilotno sodelovanje z dvema večjima slovenskima modnima trgovcema (Namo, Sportino). S čim so jih prepričali?
"Ideja izhaja iz lastne izkušnje pri nakupovanju oblačil in izkušenj prijateljev. Aplikacija pomaga posameznikom, kadar se znajdejo v dilemi pri nakupovanju oblačil in potrebujejo nasvet, ali jim določen kos oblačila pristaja in naj ga torej kupijo ali ne. Pomaga tudi vsem 'nesrečnim' moškim, ki svoje boljše polovice ure in ure potrpežljivo čakajo pred garderobami trgovin, medtem ko one pomerjajo oblačila. Uporabnik se z aplikacijo preprosto fotografira, fotografijo pošlje svojim zaupanja vrednim prijateljem, partnerju, staršem ali naključnim uporabnikom aplikacije. Ti dobijo t. i. push notification in lahko takoj odgovorijo s 'shop' (kupi) ali 'drop' (opusti). Aplikacija tako hitro in enostavno olajša posameznikovo nakupno odločitev," pravi vodja ekipe letošnjih slovenskih zmagovalcev.
Temeljito preizkušanje tržišča
ShopOrDrop je aplikacija za pametne mobilne naprave, ki rešuje zadrege pri nakupovanju oblačil. Uporabnik, ki se ne more odločiti, katera majica ali hlače mu bolj pristajajo, na pomoč prikliče prijatelje, ki mu svetujejo, za kaj naj se odloči oziroma pritisnejo "shop" za nakup ali "drop" za zavrnitev.
Ideja za zmagovalno aplikacijo se morda zdi na prvi pogled precej preprosta, vendar v ekipi ShopOrDrop pravijo, da so jo temeljito preizkusili na trgu.
"Opravili smo več poglobljenih intervjujev s predstavniki naše ciljne skupine. Tako pridobljene kvalitativne podatke smo nato preverili še kvantitativno s spletno anketo. Uporaba mobilnega telefona med nakupovanjem oblačil v naši ciljni skupini je povsem običajna, saj jo uporablja več kot 95 % vprašanih. Večina svojo dilemo ob nakupovanju že danes rešuje s pošiljanjem fotografij in hkrati prepozna pomanjkljivosti obstoječih rešitev. Presenetljivo je, da se nakupni proces med spoloma v tej ciljni skupini ne razlikuje prav veliko," pravi Maša Judar, upravljavka sodobnih bančnih poti v NKBM-u, ki je intenzivno sodelovala pri razvoju napredne mobilne banke mBank@Net.
Mislim, da so osnova zdravi temelji. Posledično bi se tudi vsesplošno vzdušje v državi in zaupanje dvignilo na višjo raven, več optimizma bi ljudi motiviralo, da prispevajo k napredku, razvoju gospodarstva in s tem Slovenije.
ShopOrDrop je aplikacija, ki ima vsekakor potencial, da pritegne k uporabi širše množice, predvsem mlajše generacije, toda v poplavi najrazličnejših aplikacij za mobilne operacijske sisteme je svojevrstna umetnost tudi njihovo trženje. Zgolj obsežna medijska pozornost ne pomeni zaslužka.
"Naša marketinška strategija obsega različne dejavnosti, največ potenciala pri pridobivanju prvih uporabnikov pa vidimo v navzkrižni promociji skozi druge naše aplikacije s področja lepote in mode, ki imajo skupno skoraj milijon prenosov. Prav tako se za sodelovanje dogovarjamo z določenimi lokalnimi in regionalnimi blagovnimi znamkami oz. trgovci. Marketinško strategijo nenehno razvijamo in nadgrajujemo," o njihovih marketinških načrtih razlaga vodja ekipe ShopOrDrop.
Sodelovanje s slovenskimi trgovci
Zanimanje za uporabo njihove aplikacije sta pokazala že dva vidnejša slovenska trgovca z oblačili, Sportina in Nama.
"Za sodelovanje smo se dogovorili s Sportino, katere poslanstvo, da približa modo vsakemu kupcu, sovpada s poslanstvom naše aplikacije. Zaradi širokega nabora blagovnih znamk za mlade je še posebej primerna za našo ciljno skupino. Sportina je za nas pomemben partner tudi zaradi široke prodajne mreže tako v Sloveniji kot v regiji. Če se namreč sodelovanje v Sloveniji izkaže za uspešno, ga lahko apliciramo širše v drugih šest držav, v katerih so še prisotni," še pojasnjuje Maša Judar.
Njena ekipa verjame, da bo uspešno sodelovanje s slovenskimi podjetji dobra podlaga pri iskanju mednarodnih partnerjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje