Razbitine nesrečnega letala, ki so jih odkrila brazilska vojaška letala. Foto: Reuters
Razbitine nesrečnega letala, ki so jih odkrila brazilska vojaška letala. Foto: Reuters
Helikopter
Brazilski vojaški helikopterji preletavajo območje v okolici otoka Fernando de Noronha. Foto: Reuters
Iskanje trupel francoskega letala

Brazilske vojaške sile so do zdaj našle devet trupel, francoske pa sedem. V soboto so iz vode potegnili dve moški trupli in nekaj osebnih predmetov, v nedeljo pa nato še 14 trupel. Brazilske oblasti so sprva poročale, da so do zdaj našli 17 trupel, nato pa se je izkazalo, da so Francozi našli sedem in ne osem trupel. Identitete najdenih trupel javnosti ne bodo razkrili.

Vzrok težave z merilniki hitrosti?
Air France namerava pospešiti zamenjavo merilnikov hitrosti na airbusih, saj obstaja možnost, da so nesrečo francoskega letala zakrivili napačni podatki o hitrosti. Težave z merilniki so na airbusih A330 in A340 prvič opazili maja lani, zamenjevati pa so jih začeli aprila letos, poroča BBC. Ob tem so v Air Franceu poudarili, da te napake ne pomenijo, da letalo ni varno.

Tudi danes odkrili več razbitin
Kot je znano, je pred šestimi dnevi na poti iz Brazilije v Francijo nad Atlantskim oceanom izginilo francosko letalo z 228 ljudmi na krovu.

"Neskladni podatki o hitrosti"
Letalo je v svojih zadnjih trenutkih poslalo 24 sporočil o napakah na sistemih letala, tudi sporočilo o tem, da avtopilot ne deluje. Po besedah direktorja francoske preiskovalne agencije za letalske neseče Paula-Louisa Arslaniana ni mogoče ugotoviti, ali je avtopilota izključila posadka sama ali pa se je sistem ugasnil sam, potem ko je dobil nasprotujoče si podatke o hitrosti letala. Meritve hitrosti so odstopale tudi za 50 kilometrov na uro, zaradi česar bi računalnik lahko izklopil avtopilota.

Preiskovalci trdijo, da so senzorji na letalu nekaj minut pred nesrečo prikazovali "neskladne podatke".

B. R./A. P.

Iskanje trupel francoskega letala