Na Pokljuki je osvajalo novo nemško terensko vozilo - touareg. Foto: EPA
Na Pokljuki je osvajalo novo nemško terensko vozilo - touareg. Foto: EPA

Za nakup prve generacije se je od leta 2002 odločilo okoli pol milijona voznikov; zdaj so v svetu avtomobilizma postavljeni novi standardi in touareg gre naprej.

Celotno oddajo APM lahko poslušate tukaj.

Vozilo je za več kot 200 kg lažje, je nekoliko daljše, a nižje – oblikovalcem je uspelo občutno zmanjšati količnik zračnega upora; vsi motorji (v primerjavi s prejšnjimi) porabijo manj goriva – za zdaj sta v ponudbi dva dizla: 176-kilovatni 3-litrski 6-valjni BlueMotion in 250-kilovatni 4,2-litrski 8-valjnik, pozneje bo v ponudbi še šibkejši, 150-kilovatni 3-litrski TDI in pa hibridni, ki bo s kombinacijo 3-litrskega bencinskega motorja in električnega pogona zmogel skupno največjo moč skoraj 280 kW.

Lahko je opremljen tudi s paketom za zahtevno vožnjo
Novi touareg je na voljo s štirikolesnim pogonom s samodejno zaporo diferenciala, lahko pa je opremljen s paketom za zahtevno terensko vožnjo. Znotraj je še funkcionalnejši in udobnejši – zadnjo sedežno klop je mogoče vzdolžno premakniti za 16 cm in tako povečati udobnost zadaj sedečim.

Touareg se ponaša z najsodobnejšo tehnologijo in opremljenostjo s kopico asistenčnih sistemov; s pomočjo kamer deluje sistem za nadzor okolice, Lane Assist skrbi, da vozilo ne skrene z voznega pasu, Side Assist pa ob menjavi voznega pasu opozori, če se približuje vozilo od zadaj; sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje po potrebi zavira, biksenonska žarometa s sistemom za uravnavanje dolgih luči pa omogočata touaregu, da ne slepi nasproti vozečih. Najcenejši VW touareg, ki je trenutno v ponudbi, stane nekaj več kot 54 tisoč evrov, letos jih načrtujejo prodati 80, prihodnje leto pa še več …

Ponudili tudi fiata 500 kabrio
Odkrili so naslednjega Fiata – potem ko so pred tremi leti obudili legendo – Fiata 500, so ga zdaj pripeljali še zgoraj brez. Snovalci so se potrudili ponuditi kabriolet, ki ohranja lastnosti različice s trdo streho, ob tem pa ponuja možnost električnega odpiranja platnene strehe – ali do vmesnega položaja, ko deluje kot prostrano strešno okno ali pa do konca oziroma »do nazga«, kot se reče po novem.

Odkrivanje strehe in odpiranje prtljažnika zadaj sta usklajena postopka, tako da ne more priti do poškodb ali ogrožanja varnosti. Ob nekaterih novih barvah karoserije je platno strehe 4-sedežnega kabrioleta na voljo v rdeči, slonokoščeni ali črni barvi, ob dveh ponujenih nivojih opreme (razlika v ceni med obema je ravno dva tisočaka) vgrajujejo tri pogonske agregate – bencinska: 1,2-litrskega 51-kilovatnega ali 1,4 74-kilovatnega, dizelski pa je 55-kilovatni 1,3 Multijet. Najcenejši Fiat 500 C stane 11.990, letos bi jih prodali 50.