V ciklu Skladatelj tedna se posvečamo angleškemu skladatelju dvajsetega stoletja Cyrilu Scottu. Scott se je rodil leta 1879 in je umrl leta 1970 pri enaindevetdesetih. V mladosti so ga slavili kot enega najbolj naprednih britanskih skladateljev nove generacije. Dosegel je mednarodni sloves, a je zanimanje zanj nepričakovano zamrlo kmalu po vrhuncu slave v dvajsetih letih preteklega stoletja. V poznejših desetletjih je tišino prekinila le občasna radijska oddaja ali čestitka ob življenskem jubileju. Poleg tega so njegovo ime večinoma povezovali le z vrsto nepomembnih salonskih miniatur, s katerimi so založniki poskušali zbuditi zanimanje za njegova tehtnejša in bolj reprezentativna dela. A Scott je napisal veliko izredno obsežnih skladb in sodi med najbolj plodovite skladatelje svojega časa. Njegov opus obsega štiri opere, baleta Karma in Ples rdeče smrti, vrsto orkestrskih skladb, med katerimi so štiri simfonije, simfonična pesnitev Nesreča na morju, uverture k gledališkim igram Mauricea Maeterlincka, Rapsodija in jutranja pesem Aubade. Šele v zadnjih letih so nastali posnetki Scottovih koncertov za razne solistične instrumente, kot so klavir, violina, violončelo, oboa in čembalo, njegova zborovska glasba pa je še vedno skoraj neznana.