Trinajsta simfonija Dmitrija Šostakoviča, podnaslovljena "Babin Jar", je eno izmed del, ki si ga sovjetske oblasti niso upale prepovedati - leta 1962, ko je bila simfonija dokončana, je bil Stalin že devet let mrtev. Je pa simfonija sprožila jezo oblasti, ker je pesem Babin Jar aluzija na Bia?ystok, mesto današnje Poljske in sedež pogroma, ki so ga zagrešili Rusi leta 1906; sklicuje se na kapitana Dreyfusa in Anne Frank, še dve žrtvi antisemitizma. Simfonija se torej dotika občutljive točke: antisemitizma, ki ga solo glas in refren v partituri izrecno obravnavata. Boleče in izrecno se simfonija nanaša na sotesko Babin Jar nedaleč od Kijeva, kjer je bilo pokopanih na tisoče ustreljenih Judov. Simfonijo bomo doživeli na posnetku, nastalem na koncertu 15. januarja na Francoskem radiu v Parizu. V prvem delu pa nam bo francoska premiera Koncerta za rog in orkester Hansa Abrahamsena omogočala boljše razumevanje vesolja skladatelja, ki ne zanika dediščine 19. stoletja.